TimLammers-_V181460

Tim Lammers

Ik ben de enige marketing manager in Nederland die vanuit zijn kantoor uitzicht heeft op pinguïns! Dit uitzicht zorgt ervoor dat ik mijn creativiteit, lef, out-of-the-box denken, ondernemerschap en het denken vanuit een uitgeef bril goed kan inzetten voor een fantastisch Nederlands merk.

ZooVeel relevante content!
Uitgevers weten als geen ander wat hun lezers willen lezen. In de traditionele mediawereld schrijven we redactionele bijdrages die aansluiten bij een bladformule en bij wat de lezer van een blad wil lezen. In het huidige tijdsbeeld hebben we de neiging alles content te noemen dat online verschijnt. Harvard beschrijft content als relevante informatie die de doelgroep wil lezen omdat het ze boeit. En vroeger noemde ze precies dat redactionele bijdrages…

Als marketeers of ondernemers zouden we dan ook meer naar ons merk moeten kijken als uitgever. Waardoor voelt jouw doelgroep zich aangetrokken tot jouw merk? Wat is jouw toegevoegde waarde op deze wereld en hoe kun je op een relevante, inhoudelijke manier jouw doelgroep bereiken? Het keyword is relevantie!

In de afgelopen jaren zijn we bij Burgers’ Zoo als redelijk traditioneel bedrijf -qua media inzet- doorgeschoven naar een online uitgever. Tijdens mijn presentatie wil ik jullie mee nemen in hoe we bij Burgers’ Zoo onze content tot ontploffing hebben gebracht, hoe we content creëren vanuit een bladformule, hoe we proberen relevant te blijven, waarom onze marketing afdeling is ingericht als een uitgever en hoe we met een kleine afdeling zoveel content kunnen maken. We hebben immers ZooVeel relevante content!